wtorek, 27 sierpnia 2013

BACK TO SCHOOL / about school..

Został już ostatni tydzień. W następny poniedziałek wszyscy znów wrócimy do szkoły, niezadowoleni, zmęczeni i pragnący jeszcze kolejnych dwóch miesięcy błogich wakacji :-)
Czasem mam momenty, podczas których myślę, że ten powrót nie będzie taki zły, z drugiej jednak strony nie przeszkadza mi ten czas wolny, w którym robię i tak dużo więcej rzeczy aniżeli podczas roku szkolnego. Każdy dzień wygląda wtedy identycznie - pobudka, śniadanie, szkoła, powrót, obiad, nauka, (wieczorem w moim przypadku jeszcze niekiedy biegi), chwilka z laptopem, czyli czas na przeglądnięcie facebooka, youtube'a, tt'a, bloga i czytanie interesujących mnie artykułów na wszelakich stronach, fora internetowe.., a potem jak wiadomo wielka podróż do łóżka i tak w kółko :-) Niekiedy ta rutyna jest naprawdę bardzo męcząca, brak tego wakacyjnego urozmaicenia :-)
Ale skoro trzeba już wracać, to innego wyjścia nie ma.. 
Dla mnie ten rok szkolny będzie czymś nowym - jak zapewne wiele z Was idę do innej szkoły, a co za tym idzie będą nowi znajomi, nowi nauczyciele, dużo nauki i.. generalnie dużo nowości. Cieszę się, myślę, że to nie jest takie złe, a nawet wręcz przeciwnie - zawsze to fajnie zobaczyć siebie w nowym otoczeniu, zasmakować czegoś nowego :)

BACK TO SCHOOL - HAUL
Nie wiem jak z waszymi przygotowaniami, ja specjalnie w tym roku nie szaleję. Stwierdziłam, ze nie ma co się spieszyć, bo w obecnych czasach jest taka różnorodność i możliwości, że jeżeli będę czegoś potrzebować to po prostu bez problemu pójdę do sklepu i dokupię potrzebę :-) Zaopatrzyłam się oczywiście w jedno z najważniejszych, czyli głównie zeszyty(lubię te oxordowskie-tak fajnie się w nich pisze:p), cienkopisy i zakreślacze (jestem wzrokowcem), ołówki i.. to chyba póki co tyle. O reszcie rzeczy dowiem się pewnie dopiero w momencie, gdy pójdę już do szkoły.

Lubię być dobrze zorganizowanym człowiekiem i pracować w estetyce i porządku, bo jest to po prostu przyjemne. Wraz z nadejściem tego roku szkolnego zabieram się do porządnej pracy, jeżeli chcę, by moje marzenia i plany na przyszłość okazały się nie tylko marzeniami i nie tylko planami ;))



A co do samej szkoły.. Nie wiem jak Wy, ale dla mnie nie jest ona wcale taka zła. Odkąd pamiętam, zawsze lubiłam do niej chodzić, cieszyło mnie bardzo, szczególnie w podstawówce, że mogłam się nauczyć tego czy tamtego (głównie chodzi o plastykę, do której zawsze miałam słabość i uwielbiałam kleić, wycinać, malować, rysować), teraz często patrzę na nią pod kątem własnego rozwoju i samorealizacji, ale również jako miejsce, gdzie mogę poznać nowych ludzi, nowe przyjaźnie.
A jak Wasze przygotowania do szkoły - pytam o te mentalne i materialne :p ?

6 komentarzy:

  1. A można wiedzieć do jakiej szkoły się wybierasz ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I LO im. Tadeusza Kościuszki w Myślenicach, tak piszę oficjalnie - nie wiem kto pyta :p

      Usuń
  2. też lubię zeszyty z oxfordu, ten papier jest świetny <3
    co do powrotu do szkoły, ja jestem trochę onieśmielona tym, że idę do LICEUM, no, bo w końcu to znaczy, ze już się zaczyna robić poważnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to właściwie mamy podobny "problem", ale myślę, że nie ma się czego obawiać. Każdy kto skończył liceum mówił mi, że to był najlepszy czas w jego życiu :-) POWODZENIA!

      Usuń
    2. Ja idę teraz do II klasy LO i uważam, że rzeczywiście, w szkole średniej jest 100 x lepiej niż w gimnazjum :D Oczywiście, więcej pracy i wgl, ale jednak lepiej.

      Usuń
    3. chyba to jest "coś" za "coś" :)) Ale tak, myślę, że to pięękne lata! Powodzenia w tym roku szkolnym, pozdrawiam xx

      Usuń