piątek, 4 stycznia 2013

Pokój, czyli gdzie czuję się najlepiej! :)

No więc witam Was po raz kolejny już, 
zdecydowałam się napisać dzisiaj taki post o pokoju, który jak dla mnie jest najbezpieczniejszym miejscem na ziemi, bo jest tam moje łóżko, moje biurko, mój grzejnik elektryczny, moje książki, moje wszystko :) Uwielbiam siedzieć wieczorami pod kocem, z książką lub laptopem na kolanach i pić pyszne kakao albo jeść słodycze, co przychodzi mi z wielką łatwością, szczególnie w nocy :D
*
Regularnie co tydzień odbywa się wielkie sprzątanie - to jest głównie odsuwanie wszystkich mebli , czyszczenie kurzu spod szafek, a przy tym zwykle jeszcze coś pozmieniam, co jest głównym elementem sobotniego popołudnia :p NO i tak zwykle to się zaczyna, a potem wszystko jest nie na swoim miejscu, więc sprzątanie tylko mojego pokoju zajmuje mi sporo czasu :)
Dzisiaj jest piątek, ale wzięłam się za wszystko wcześniej, ponieważ jutro, jak co sobotę mam próbę scholki, ale na ten weekend mam dodatkowo dużo nauki i muszę się ze wszystkim jakoś wyrobić, a wolę nie zostawiać nic na ostatni moment, tak jak to miałam niegdyś w zwyczaju robić :p


Więc tak na chwilę obecną wygląda 1/.. część mojego pokoju :D

2 komentarze: