środa, 2 stycznia 2013

Święta, święta i.. po świętach :))

Hej, kochani! "Święta, święta i.. po świetach" To chyba ostatnio najczęściej padane słowa.. przynajmniej w moim otoczeniu :)
Ale cóż.. święta nie mogą przecież trwać wiecznie, wtedy nie były by takie wyjątkowe :)
Dzisiaj pierwszy dzień szkoły po wolnym, myślałam, że będzie tragicznie, ale nie jest najgorzej.. nie jest też najlepiej, nie mam czasu, by robić coś innego, jedynie rysuję sobie jakieś bazgrołki po nocach, ale często zdarza mi się zasypiać przy tym czy przy czytaniu lub co jest dziwne, niekiedy z laptopem na kolanach. Piszę ten post na szybko, by cokolwiek dodać, bo muszę się zmobilizować i zabrać do pracy, ten tydzień będzie pełen różności w szkole, bo oceny muszą być wystawione :)


Zdjecia powyżej są ze świąt, z małą Lenką, którą macie okazję poznać :)
Jak to stwierdził Rafał : ''Mała księżniczka" :D
ja dodam.. niespotykanie energiczna i okropnie kochana! :D

Mam jeszcze kilka zdjeć z Sylwestra i krótkie filmiki, które jeżeli uda mi się zmontować dodam :)
DO NAPISANIA! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz