niedziela, 27 stycznia 2013

little gift for Wiki :) / Mały prezencik dla Wiki :)

Cześć Wam, już jutro szkoła.. nie mogę sobie tego jakoś normalnie ułożyć w głownie jak to szybko przeleciało, te 2 tygodnie swobody, kiedy to i tak nic takiego nie zrobiłam, ale odpoczęłam troszkę od szkoły, więc może teraz nabiorę takiego ogromnego zamiłowania do nauki, ze nie przejdzie mi do końca roku ? nieeeee ? :P 
No w każdym razie ten tydzień będzie baaaaardzo cieżki.

tutaj na obrazku mały prezencik dla Wiki, właściwie jej się spodobałam, kiedy go kończyłam, a jeżeli taki podarunek może kogoś uszczęśliwić.. :) ogółem rysunek leżał w starych niedokończonych pracach, i jest na pewnio ze szkoły podstawowej, ale nie jestem pewna czy z piątej, czy z szóstej klasy :)

po dzisiejszym koncercie jakoś tak mi miło, gardło troszkę boli :)
Pozdrawiam całe  "PODARUJ RADOŚĆ" ! <3


1 komentarz: