poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kompendium - skrócone odpowiedzi do pytań - zdawka cz.1

Hej kochani.
Wiele osób prosiło mnie o to, bym dała im swoje notatki, które bardzo się im przydały, a i owszem, nie ma to jak solidnie zrobiona notatka i  logiczne poukładanie sobie wszystkiego tak, jak trzeba. Długo zastanawiałam się czy wstawiać tutaj te skany czy też nie, chodzi mi głównie o to, że to odbiera innym możliwość przeczytania czy zaglądnięcia do kompendium, bo istnieją tacy lenie, którzy lubią jak się za nich odwali całą robotę. Ale nie, miałabym do Was prośbę, by jednak nie zrezygnować z kompendium i by moje odpowiedzi były tylko podporą, która wspomoże Was, gdy nie będziecie wiedzieli o co chodzi. Kieruję to głównie do rówieśników z mojej szkoły i pozdrawiam :) byłoby mi również miło, gdybyście zostawili po sobie jakiś komentarz informujący mnie, że skorzystaliście.
Jest to część pierwsza,. która już była zdawana, ale niektórzy jeszcze prosili, bym jednak wrzuciła :)
Chciałabym jeszcze tylko dodać, że nie mam pełnej gwarancji, ze wszystkie odpowiedzi są poprawne,
po prostu sama sobie je tak odebrałam, ale na razie nie było jakichkolwiek zastrzeżeń.
W związku z prośbami o część drugą, możliwe, że pojawi się ona niedługo ;)









DO NAPISANIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz