poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Poszewka "A GOOD VAMPIRE" !

Kiedy to jeszcze, będąc w podstawówce, miałam ogromnego fioła na punkcie całego tego wampirskiego zamieszania w kółko czytałam tylko takie MROCZNE KSIĄŻKI i robiłam wiele różnych rzeczy, które w zasadzie nie były normalne.
 przypomniałam sobie dzisiaj o mojej poduszce, która wprawdzie cały czas siedzi na moim przybiurkowym krześle, ale jakoś niespecjalnie zwracam na nią uwagę.

Wykonana z bardzo starej koszuli mojego taty,
którą znalazłam w jakimś worku z ubraniami.




10 komentarzy:

  1. Nigdy jej nie widziałam. Jak to możliwe? :D
    Fajne kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dlatego, że była "wbita" i dopasowana kolorystycznie do krzesła, pewnie wiele razy na niej siedziałaś, NIEŚWIADOMA! :O :D

      Usuń
  2. Fajna :) Dobrze, że sobie ją zostawiłaś ... będzie Ci przypominała te czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie.. i to jest fajne. Chociaż szczerze mówiąc mam tendencję do przechowywania starych rzeczy.. już nawet boję się otwierać mój schowek pod łóżkiem - roi się tam od rupieci. Za to za każdym razem kiedy sprzątam pokój znajduję coś fajnego.. dlatego też sprzątam go bardzo dłuuuugo :p

      Usuń
  3. Fajna kolorystyka;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. polecisz jakieś "wampirskie" książki/seriale/filmy ? też bardzo lubię te klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc już niewiele oglądam/czytam takich rzeczy, ale z tego co czytałam to "Zmierzch", który, zgaduję, już miałaś/eś w swoich rękach, "Pamiętniki Wampirów", gdzie PO RAZ PIERWSZY KIEDYKOLWIEK powiem, że bardziej podobał mi się film (tutaj serial) od książki, który został stworzony niby na jej podstawie, ale przygody są bardzo inne i akurat mnie fascynowały bardziej te filmowe :)
      A tak to więcej.. hmm? Chyba sobie teraz nie przypomnę, ale w księgarniach są już nawet "wampirskie stoiska", więc jest w czym wybierać ;)
      Za to oglądałam też kiedyś parodię Zmierzchu, nie pamiętam już nawet tytułu, to muszę powiedzieć, że niezła komedia! :D
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. "zmierzch" - "wampirska" klasyka, "pamiętniki wampirów" - przeczytałam kilka książek, ale zdecydowanie serial lepszy. jeżyli nie czytałaś/oglądałaś "czystej krwi", to polecam. nie powiem, żeby był to serial dla dzieci, ale dla trochę starszej młodzieży jak najbardziej. parodia zmierzchu - genialna! :D
      pozdrawiam :>

      Usuń
    3. Jeżeli o "Czystą krew" chodzi to coś obiło mi się o uszy, ale nie miałam jeszcze okazji :) Szczerze mówiąc ostatnimi czasy wolę książki bardziej życiowe, psychologiczne albo naukowe. Natomiast filmy to samo + fantastyka :)

      Usuń