niedziela, 14 kwietnia 2013

Witajcie mili przybysze! - Miejsce idealne

Kurcze,coś dawno mnie tu nie było, ale spokojnie,zaraz to nadrobimy!:P Jakoś dużo mam roboty ostatnio w tym liceum, w dodatku ciągle jakieś konkursy, spotkania i zajęcia i tak jakoś o.... zapomniało mi się... upsss :D

 



 Do rzeczy! Jest jedno takie miejsce, za które oddałbym całe swoje życie. No dobra,może nie życie, ale wiecie o co mi chodzi ;) Będąc tam mogę się wreszcie odprężyć,zrelaksować a dodatkowo świetnie spędzić czas (co z tego,że często trzeba ciężko pracować i tak jest super!).  Jak już wiecie mieszkam w Warszawie, więc każda okazja ucieczki z tego zatłoczonego miasta jest dla mnie czymś na prawdę wyjątkowym. Nic więc dziwnego,że moim ukochanym miejscem jest dom mojej babci, na wsi:) Zawsze jak stamtąd wracam waże chyba z 5kg więcej bo oczywiście napakuje w siebie tyle pysznych obiadków i ciast, że głowa mała! A ponieważ jestem kalendarzowym rakiem i trochę mi tęskno za latem, pomyślałam sobie, że przywołam chociaż jakąś cieplejszą wiosnę tym postem:) Ale co ja wam tu będę pisać, jak nie umiem. Lepiej zdjęcia pokazać! :)









Noo,to chyba tyle... Wielkie podziękowania dla braciszka, autora zdjęć :)Teraz czekam do maja,żeby znów tam pojechać. Tym razem będzie wielka imprezka i wielkie grillowanie ;) A wy, jakie macie "miejsce idealne"? Czółko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz