środa, 17 kwietnia 2013

Wiosenny, zdrowy obiad! :)

Cześć kochani, niedawno wróciłam z uroczystości bierzmowania i jestem dzisiaj jedną z najszczęśliwszych osób na ziemi, dawno nie czułam się tak wspaniale, pomimo tych wszystkich rzeczy, które robiłam, by utrzymać w sobie zdrowego ducha. 

Przedstawiam Wam dzisiaj obiad, który zrobiłam sobie na prawdziwe powitanie wiosny i słońca, dzięki któremu nasze samopoczucie nie lega w gruzach. Wykonanie własne i tak naprawdę do owej sałatki dałam wszystko, co miałam w lodówce, ale muszę powiedzieć, nie chwaląc się oczywiście, bo kucharki raczej ze mnie nie będzie, że wyszła mi bardzo dobra, co docenił nawet mój tato :)


Sałatka:
papryka żółta, zielona, czerwona (każdej po troszku)
1/2 świeżego ogórka
marchewka gotowana x2
pietruszka gotowana
szczypiorek
1/4 jabłka do smaku
troszkę kapusty pekińskiej
1 i 1/2 łyżeczki ketchupu

+ pierś z kurczaka gotowana razem z marchewkami i pietruszką, dobrze doprawiona 
 to chyba tyle, o ile o czymś nie zapomniałam :)

Dobranoc!
 

2 komentarze: