sobota, 6 kwietnia 2013

Hej ho, hej ho!

Hej wszystkim, Mycha wita :) Dziś wpadam na chwilkę, bo muszę poćwiczyć troszkę zanim wszystkim domownikom zachce się spać (za trzy dni mam konkurs śpiewu, raatunku!). Może krótko coś o sobie... ? Oczywiście oprócz oczywistych rzeczy, że mam na imię Olga i mam 17 lat chciałabym wam w skrócie powiedzieć kim jestem. Najłatwiej opisać mnie jako wieczną optymistkę, staram się zawsze myśleć pozytywnie, nie ważne co się dzieje, jestem chyba też bardzo pracowita i mam tendencje do robienia stu rzeczy na raz. Uwielbiam śpiewać i rysować, ale oprócz tego uczę się grać na gitarze i lepię z modeliny. Kocham też Bieszczady i pojawiam się tam w każde wakacje :) Ufff... kiepski ze mnie pisarz, ale może w kolejnych postach uda mi się pokazać wam coś ciekawego? :) Buźka!

2 komentarze: