poniedziałek, 15 kwietnia 2013

ZAPROSZENIE na bierzmowanie DIY :)

z góry przepraszam za moje "potrzepanie" w tej notce, może być ona nieco chaotyczna, ale zaraz muszę zabierać się za naukę na jutrzejsze kartkówki, bo zależy mi na dobrych ocenach :)
 Przedstawiam Wam pomysł na samodzielne wykonanie zaproszenia na bierzmowanie, ja swoje robiłam, ze tak powiem na ostatnią chwilę, bo poprosili mnie o to w szkole(zaproszenie dla wychowawcy). A to nie trudno się domyślić z jakiej okazji, uroczystość już w środę.
 Pomysł bardzo podobny do moich kartek bożonarodzeniowych diy, co wynika tylko i wyłącznie z braku czasu, braku lepszych materiałów i różnych innych szczególików. Mam jednak nadzieję, że się spodoba :)






Teraz muszę wymyślić jakieś oryginalne wykonanie listu do Olgi i witraży na szkolne okna, życzcie mi powodzenia ^_^

6 komentarzy:

  1. Syper bardzo mi się podoba.... :)

    http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zaproszenie i powodzenia w nauce.
    Jeśli masz czas to zapraszam do mnie :
    aliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, na pewno wpadnę na bloga :)

      Usuń
  3. piękne !
    świetny blog ;D obserwuję i zapraszam do mnie http://klaudiathings.blogspot.com/
    zaobserwujesz ?? :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne pismo <3
    Z miłą chęcią dodaję się do obserwatorów :))

    OdpowiedzUsuń