czwartek, 11 kwietnia 2013

Wiosna już w pełni!

Cześć Wam! Mimo, ze kalendarzowa wiosna zaczyna się już 21 marca, to nie była ona zauważalna wcześniej tak bardzo, jak teraz. Dzisiejsza pogoda jest cudowna w porównaniu z ta wcześniejszą, kiedy to padał śnieg, deszcz i było bardzo zimno. 
Nie wiem jak Wy, ale ja czuję wiosnę na całego, moje samopoczucie jest wprost idealne
Biega się coraz to lepiej. Wczoraj był to marszobieg, bo zabrałam ze sobą psa, Nikę. Przebiegłyśmy pierwsze 4 km, a potem już widać było, że ma dość, bo nie tryskała tak wielką energią, jak wtedy, gdy wychodziłyśmy, gdy ciągła mnie z całej siły. Więc był to bieg na przemian z marszem. Ale spędziłyśmy razem super wieczór, kochana jest! Szczególnie, kiedy siada obok mnie i kładzie mi swoją głowę na kolanach, słuchając uważnie co mam jej do powiedzenia.
Gdy dopiero co ją dostałam, była taka malutka, że mogłam wziąć ją na ręce i wieczorami siadałyśmy sobie razem na tarasie, kładła mi zawsze łapy na nogi, co jej zostało do teraz, niestety waży już nie 15, a 50 kg ^.^

A jeszcze parę dni temu poszukiwałyśmy sobie z Niką wiosny w lesie..








4 komentarze:

  1. U mnie też już wiosna, od dwóch dni cały czas świeci słońce *.*
    Zapraszam http://vioola-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że podałaś adres bloga, za nic nie mogłam go znaleźć, a na profilu się nie wyświetla. :)

      Usuń
  2. Mój pies to ze mną nie pobiega, straszny z niego kanapowiec :P
    lacywhiteworld.blospot.com

    OdpowiedzUsuń