poniedziałek, 15 kwietnia 2013

W czasie deszczu dzieci się nudzą


No dobra,nie w czasie deszczu, tylko w czasie choroby,ale to prawie to samo bo z domu wyjść nie można! :/ No i skoro z domu się ruszyć  nie można, to trzeba się czymś zająć, tylko czym? Wiem, DIY! Mam parę fajnych i w sumie nie tak trudnych pomysłów do wykonania na prezent itp. więc czemu by ich nie zaprezentować?



Kubek co prawda robiony na święta, ale przynajmniej widać o co chodzi. Jeśli nie czujecie się na siłach by rysować wzór na kubku samemu wydukujcie szablon z internetu i przerysujcie! ;) Ja ten kubek na prezent robiłam markerami "Sharpie", które kupiłam w Realu. Jeśli coś wam nie wyjdzie wystarczy sięgnąć po zmywacz do paznokci ;) Po skończeniu dobrze jest wsadzić kubek na 15 minut do piekarnika na ok. 110 st.







No i trochę mojej modeliny ukochanej. Jak coś się spodoba, dawać znać to zrobię tutorial :) Buziole:)

Btw. Chcielibyście zobaczyć, jak wyglądam?:)

9 komentarzy:

  1. Świetne to ;) Szczególnie ten kubek ;)


    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek jest genialny !!! A modelina pięknie się lepi w twoich rączkach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace . Ale Mam małą radę. Wygładzajcie mokrymi palcami powierzchnię wtedy nie bedzie odcisków palców . ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie,nie mówisz tego amatorowi :P To moje pierwsze prace ever, dla koleżanki robione :)

      Usuń
  4. Ja powiem tak! Kolczyki róże są cudowne, wiem, bo sama dostałam je od Olgi i je uwielbiam nosić ^_^
    I Tak! Chcę zobaczyć jak wyglądasz, bo dawno Cię nie widziałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. z tym kubkiem to mnie zainspirowałas :3

    OdpowiedzUsuń
  6. No no,o to chodziło. Ja uwielbiam tak modyfikować rzeczy : robię sobie koszulki,biżuterię powoli ciuchy. Mogę zrobić jakiś tutorial na t-shirt;)

    OdpowiedzUsuń