poniedziałek, 22 kwietnia 2013

WIOSNA! / egzaminy.

 Cześć Wam kochani, wiosenny nastrój jest wprost genialny! Słoneczna pogoda działa na wszystkich bardzo pozytywnie, a bieganie i rolki to przyjemność jeszcze większa, bo nie trzeba opatulać się ubraniami grubo, wystarczą zwykłe spodenki i podkoszulek! 
Minusem tylko(czy to tylko u mnie?) jest mój ostatnio tak ogromny apetyt, że mogłabym jeść i jeść, szczególnie kiedy przychodzę zmęczona ze szkoły i zabieram się za naukę albo nudzę się siedząc w domu. No, mam nadzieję, że z czasem przejdzie. Być może jest to wynik większego ruchu. 

Już jutro egzaminy, narazie jestem spokojna, 
pełna nadziei, że napiszę jak najlepiej, choć wiem, że nie jest to prawda.
Nie obawiam się jakoś szczególnie matematyki, geografii czy angielskiego, a znowu fizyka, biologia, chemia i historia będzie na pewno ciężka.
Nauczyciele radzili odpoczywać, więc..hm.. nic innego nie robię ; )

*Olga oczywiście pociesza mnie, że wszystko będzie dobrze, 
ja i tak jestem przestraszona, choć pamiętam, jak to w tamtym roku to ja ją pocieszałam. ^_^




 
 

3 komentarze:

  1. Dasz radę. Ja dałam 4 lata temu to i ty dasz w tym roku. Powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Nie tyle zdać, ale jak już się piszę, to miło jest, gdy się to zrobi jak najlepiej :)

      Usuń
    2. Of course. Ale ja zawsze panikuję a później wychodzi całkiem nieźle. :D Podejrzewam, że z Tobą jest tak samo. ^^

      Usuń