czwartek, 7 listopada 2013

:)


       W imieniu swoim i Anciola bardzo was przepraszam za to, że ostatnio tu nie zaglądamy :( Mam nadzieję, że niedługo wszystko się u nas poukłada i znów będziemy mogły umieszczać tu nowe posty:) Dziś post szybki , ale mam nadzieję, że przydatny:)

   Wydaję mi się, że z natury jestem osobą optymistyczną... nauczyłam się, że jest naprawdę niewiele rzeczy, którymi powinniśmy się przejmować, bo i tak na większą część wydarzeń z naszego życia nie mamy wpływu. Zawsze, gdy mam jakiś gorszy humor, albo czuję że nic nie idzie po mojej myśli patrzę na swoją " tablicę wspomnień" (jak to roboczo ją nazwałam:P) gdzie wiszą wszelkie duperele jakie udało mi się zebrać w ciągu tych prawie 18 lat : stare bilety z koncertów, zdjęcia z dzieciństwa, miniaturki obrazów A. Muchy (kocham całym sercem!), kolczyki ze studniówki, kartki pocztowe od przyjaciół i takie inne głupoty:) To zawsze poprawia mi humor... Ale oprócz tego na mojej tablicy wisi taki sobie, skromny i prosty wykresik, który sprawia, że chociaż na moment jestem w stanie zapomnieć o swoich problemach i pomyśleć "W sumie racja, co ma być, to będzie". Mam nadzieje, że i Wam ten obrazek będzie poprawiał humor w najgorszych chwilach :)

Ps. Jakie macie sposoby na takie demotywujące do życia dni? Piszcie!:)

Mycha


3 komentarze:

  1. Wystarczy uświadomić sobie jak wiele ludzi chciałoby się zamienić z nami na nasze życie ... jest wiele poniżanych, maltretowanych, wykorzystywanych, chorych, bez perspektyw ludzi .... którzy na nasze życie spojrzeliby jak na spełnienie marzeń !!!! To zawsze pomaga ... Każdy zna kogoś kto ma lepiej od nas, ale też kogoś kto ma gorzej ... taki jest świat. Głowa do góry, pierś do przodu i dalej przez ŻYCIE !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej po prostu podchodzić do życia z uśmiechem!:) Porównywanie się do innych nie ma chyba (przynajmniej dla mnie;) ) większego sensu, jesli można sobie po prostu pomyśleć : Okej, tym razem się nie udało, ale już wiem co muszę zmienić/ jak kombinować, żeby było lepiej:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. A jak dla mnie to wszystko po prostu "CARPE DIEM" :D

      Usuń