poniedziałek, 1 lipca 2013

A co z koralikami?

Są wreszcie wakacje. Do tej pory to jednak do mnie nie dociera, pomimo, że jak zwykle szukam sobie zajęcia z nudy, a to znaczy robię rzeczy, na które nie mam czasu lub już ochoty(po tych wszystkich męczących dniach :P) w ciągu roku szkolnego.

Tak więc poszła w ruch maszyna do szycia, nici, ubrania, ołówki, książki i wiele, wiele innych. Nieważne, dzisiaj mam coś innego :)

A co z koralikami?
No właśnie, w trakcie porządków pod łóżkiem(tak, tak, może się to wydać dziwne, ale pod łóżkiem znajduje się moja "twórcza pracownia") znalazłam stare pudełko z koralikami, z których dawniej robiłam bransoletki na krośnie. A podczas nudy, cóż, pomyślałam, że mogą się jeszcze do czegoś przydać, więc zrobiłam najprostsze, co mogłam zrobić :> 

-"bransoletka wielofunkcyjna" haha, jak to fajnie brzmi :3-

kolejność koralików: przezroczysta wanilia, żółty, czerwony, niebieski, zielony, przezroczysty fiolet-niebieski :)




 koraliki takie możecie tanio kupić na allegro, za grosze dosłownie, ale równie dobrze można przecież kupić gotowe bransoletki, równie tanio. Z drugiej strony wolę sobie zrobić sama, są kolorowe, a jak już wcześniej pisałam uwielbiam barwne rzeczy! :3






powyżej na zdjęciach jeszcze bransoletka z serduszkiem, którą przysłała mi Olga, a na drugim te stare, które zrobiłam dawno temu na krośnie - oczywiście z koralików :)

1 komentarz: