wtorek, 2 lipca 2013

- SZORTY DIY -

Kochani, jak pisałam ostatnio, staram jakoś wypełnić sobie czas w te wakacje. Dzisiaj udało mi się w końcu doprowadzić do porządku długo leżące w szafie spodnie, które przerobiłam w szorty, bo na kolanie zrobiła się dziura. Generalnie, pomysł ten chodził mi już po głowie od jakiegoś czasu, bo miałam potrzebne do niego rzeczy, ale podobne wykonanie wcześniej podłapałam od koleżanki. Zuzanno, jeżeli to czytasz, mam nadzieję, że nie zrobi Ci się z tego powodu przykro :)
Choć z tego, co przeglądam internet, wiele dziewczyn w ten sposób ozdabia sobie spodenki.
Mam nadzieję, że się podoba! :)
pozdrawiam gorąco, buziaki! Do następnego razu! 



3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł i wykonanie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, miałam zamiar zrobić coś podobnego tylko, że krótsze i inaczej wszyć koronkę :D i zakończyło się na tym, że nie mam żadnych odpowiednich spodni jak na razie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny masz tyłek ;D <3

    OdpowiedzUsuń